Regulamin promocji
„HAPPY HOURS”
§ 1
Postanowienia ogólne
-
- Organizatorem Promocji dla klientów „HAPPY HOURS” (dalej „Promocja”) jest Pomorskie Restauracje Jarosław Domaradzki, ul. Boh. Westerplatte 4, 76-200 Słupsk, NIP: 8391004904 (dalej „Organizator”).
-
- Promocja organizowana jest w zakresie i na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.
-
- Promocja obowiązuje od dnia 24.09.2023 r. do odwołania lub wyczerpania zapasów, od poniedziałku do piątku w godzinach od 13.00 do 16.00.
-
- Promocja dostępna jest w pizzerii Felicita Pizza przy ul. Mickiewicza 1, 76-200 Słupsk.
-
- Promocja obowiązuje wyłącznie dla pizzy zamawianej i spożywanej na miejscu. Nie obowiązuje dla pizzy oraz napojów na
wynos i w dostawie.
- Promocja obowiązuje wyłącznie dla pizzy zamawianej i spożywanej na miejscu. Nie obowiązuje dla pizzy oraz napojów na
-
- Promocja przeznaczona jest dla osób fizycznych nabywających produkty, będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, zwanych dalej „Klientem”.
§ 2
Zasady przyznawania Promocji
-
- Warunkiem skorzystania z Promocji „HAPPY HOURS” jest złożenie przez Klienta zamówienia w Felicita Pizza na dowolną pizzę objęta promocją oraz poinformowanie obsługi o chęci skorzystania z promocji.
-
- Promocja obowiązuje dla zamówień złożonych od godziny 13.00 do godziny 16.00, od poniedziałku do piątku.
-
- Klientowi nie przysługują roszczenia w związku z nieskorzystaniem z Promocji.
-
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami, ani produktami na które udzielono już rabatu.
§ 3
Postanowienia końcowe
-
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na miejscu w restauracji, na stronie internetowej felicitapizza.pl/regulamin-promocji-happy-hours oraz jest udostępniany wszystkim zainteresowanym w siedzibie Organizatora.
-
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie w każdym czasie, o ile nie naruszają one praw Klientów nabytych na jego podstawie. Zmiany Regulaminu ogłaszane będą na stronie internetowej felicitapizza.pl/regulamin-promocji-happy-hours i wchodzą w życie z dniem ogłoszenia zmiany. Aktualny Regulamin, uwzględniający wprowadzone zmiany, będzie również dostępny w siedzibie Organizatora.
-
- W przypadku niezgodności towaru z umową klient w pierwszej kolejności może żądać naprawy lub wymiany towaru. W przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta klient może też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
-
- Reklamacje w zakresie jakości świadczeń w restauracji rozpatrywane są niezwłocznie na miejscu w
restauracji. W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje uprawnienie do odwołania się na adres: biuro@pomorskierestauracje.pl lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.
- Reklamacje w zakresie jakości świadczeń w restauracji rozpatrywane są niezwłocznie na miejscu w
-
- Reklamacja powinna zawierać dane i dokładny adres reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji, żądanie.
-
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Termin ten może ulec wydłużeniu o niezbędny czas na przedstawienie przez osobę zgłaszającą reklamację dalszych informacji koniecznych lub niezbędnych do jej rozpatrzenia. W każdym przypadku termin ten nie będzie dłuższy niż 21 dni.
-
- O decyzji reklamujący zostanie powiadomiony w formie, w jakiej została złożona reklamacja i na adres, z jakiego została złożona reklamacja. W ramach procedury reklamacyjnej od decyzji Organizatora odwołanie nie przysługuje, reklamujący ma jednak prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie powszechnym.
-
- Udział w Promocji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
-
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego
oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego