Regulamin promocji „Happy Hours”

Regulamin promocji
„HAPPY HOURS”

§ 1
Postanowienia ogólne

     

      1. Organizatorem Promocji dla klientów „HAPPY HOURS” (dalej „Promocja”) jest Pomorskie Restauracje Jarosław Domaradzki, ul. Boh. Westerplatte 4, 76-200 Słupsk, NIP: 8391004904 (dalej „Organizator”).

      1. Promocja organizowana jest w zakresie i na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.

      • Promocja obowiązuje od dnia 24.09.2023 r. do odwołania lub wyczerpania zapasów, od poniedziałku do piątku w godzinach od 13.00 do 16.00.

      1. Promocja dostępna jest w pizzerii Felicita Pizza przy ul. Mickiewicza 1, 76-200 Słupsk.

      1. Promocja obowiązuje wyłącznie dla pizzy zamawianej i spożywanej na miejscu. Nie obowiązuje dla pizzy oraz napojów na
        wynos i w dostawie.

      1. Promocja przeznaczona jest dla osób fizycznych nabywających produkty, będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, zwanych dalej „Klientem”.

    § 2
    Zasady przyznawania Promocji

       

        1. Warunkiem skorzystania z Promocji „HAPPY HOURS” jest złożenie przez Klienta zamówienia w Felicita Pizza na dowolną pizzę objęta promocją oraz poinformowanie obsługi o chęci skorzystania z promocji.

        1. Promocja obowiązuje dla zamówień złożonych od godziny 13.00 do godziny 16.00, od poniedziałku do piątku.

        1. Klientowi nie przysługują roszczenia w związku z nieskorzystaniem z Promocji.

        1. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, ani produktami na które udzielono już rabatu.

      § 3
      Postanowienia końcowe

         

          1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na miejscu w restauracji, na stronie internetowej felicitapizza.pl/regulamin-promocji-happy-hours oraz jest udostępniany wszystkim zainteresowanym w siedzibie Organizatora.

          1. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie w każdym czasie, o ile nie naruszają one praw Klientów nabytych na jego podstawie. Zmiany Regulaminu ogłaszane będą na stronie internetowej felicitapizza.pl/regulamin-promocji-happy-hours i wchodzą w życie z dniem ogłoszenia zmiany. Aktualny Regulamin, uwzględniający wprowadzone zmiany, będzie również dostępny w siedzibie Organizatora.

          1. W przypadku niezgodności towaru z umową klient w pierwszej kolejności może żądać naprawy lub wymiany towaru. W przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta klient może też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

          1. Reklamacje w zakresie jakości świadczeń w restauracji rozpatrywane są niezwłocznie na miejscu w
            restauracji. W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje uprawnienie do odwołania się na adres: biuro@pomorskierestauracje.pl lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.

          1. Reklamacja powinna zawierać dane i dokładny adres reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji, żądanie.

          1. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Termin ten może ulec wydłużeniu o niezbędny czas na przedstawienie przez osobę zgłaszającą reklamację dalszych informacji koniecznych lub niezbędnych do jej rozpatrzenia. W każdym przypadku termin ten nie będzie dłuższy niż 21 dni.

          1. O decyzji reklamujący zostanie powiadomiony w formie, w jakiej została złożona reklamacja i na adres, z jakiego została złożona reklamacja. W ramach procedury reklamacyjnej od decyzji Organizatora odwołanie nie przysługuje, reklamujący ma jednak prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie powszechnym.

          1. Udział w Promocji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

          1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego
            oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.